(INTERVJU) Natalija Jelušič Babič: Velik problem je, ko pride k nam najlepša ženska in si reče, da je grozna

Datum 30. november 2025 06:00
Čas branja 10 min
V času, ko lahko fotografira vsak, v Mariboru še vedno stoji studio, kjer je fotografija več kot klik – je tradicija treh generacij, spoštovanje do obrti in občutek za človeka. Natalija Jelušič Babič razkriva, kako v Foto Tatjani ohranjajo toplino pristnega portreta, zakaj se družine vračajo v studio in kako kljub digitalni poplavi ostaja fotografija, ujeta z občutkom, vredna največ.

- Kako je mariborski fotografski studio Foto Tatjana preživel več kot 60 let in tri generacije iste družine?

- Zakaj se v času telefonov in umetne inteligence ljudje znova vračajo k profesionalnim fotografom?

- Kaj danes loči mojstrskega fotografa od množice ljubiteljskih posnetkov?

- Kako težak je lahko generacijski prenos družinskega podjetja in kako ga je doživela družina Jelušič?

- Zakaj pristne, nepopolne fotografije ponovno postajajo vrednota?

- Kako se fotograf spopada z nerealnimi pričakovanji strank v dobi filtrov in popolnih podob?

- Kakšen je psihološki del fotografske obrti, ki ga ne more nadomestiti nobena tehnologija?

- Ali bo tradicija Foto Tatjane nekoč dobila tudi četrto generacijo?
Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Preberite celoten članek

Sklenite naročnino na Večerove digitalne pakete.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
  • Obiščite spletno stran brez oglasov.
  • Podprite kakovostno novinarstvo.
  • Odkrivamo ozadja in razkrivamo zgodbe iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  • Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.
Izrael bo lahko sodeloval na Evroviziji, Slovenije na Dunaju ne bo. Se strinjate s tako odločitvijo RTV Slovenija?
Da, s tem smo pokazali moralno držo.
38%
202 glasov
Odpovedati bi se morali sodelovanju že pred leti.
40%
213 glasov
Ne, gre za glasbeni izbor in morali bi sodelovati.
15%
81 glasov
Ne vem, me ne zanima.
8%
41 glasov
Skupaj glasov: 537