Iz OTP banke sporočajo, da ponovno zaznavajo poskuse spletnih goljufij, pri katerih goljufi pošiljajo lažna sporočila v imenu banke. V teh sporočilih vas goljufi pozivajo, da kliknete na povezavo in vnesete svoje osebne in bančne podatke.
"Poudarjamo, da OTP banka nikdar ne bo zahtevala, da v spletne povezave, poslane po e-pošti ali v SMS-sporočilih,vnesete občutljive podatke, kot so prijavni podatki za vstop v spletno in mobilno banko ali podatki o kartici. Prav tako od vas ne bo zahtevala ponovne aktivacije vaše naprave ali kartice. Takšna sporočila so lažna, zato vam svetujemo, da ste pri spletnem ali mobilnem poslovanju zelo previdni. Še posebej bodite pozorni, če v sporočilu od vas zahtevajo takojšen oz. čimprejšnji odziv," sporočajo iz banke.
Če niste prepričani, ali je sporočilo pristno, kontaktirajte z banko na info@otpbanka.si ali pokličite 080 17 70. Če ste povezavo že odprli in vnesli podatke za vstop v Bank@Net, kartične podatke ali davčno številko, pa vam banka svetuje, da nemudoma zamenjate svoje geslo v Bank@Net-u ter preventivno blokirate svojo kartico.
Podobna sporočila se pojavljajo tudi v imenu dostavnih služb, kjer vas goljufi obveščajo, da vam niso mogli dostaviti paketa in da morate prav tako ukrepati. S klikom na povezavo bodo preko spletne strani od vas skušali pridobiti podatke o plačilni kartici, saj da je bil paket zaradi napačnih podatkov zadržan. Zato vas prosijo, da znova preverite svoje podatke.
Velja omeniti še, da sporočila prihajajo s slovenskih telefonskih številk.

