Pri Fordu v zadnjem času močno krepijo svoj oddelek gospodarskih vozil. Pravzaprav bi lahko zapisali, da ga pospešeno elektrificirajo, saj je večina aktualnih modelov zdaj na voljo z električnimi motorji ali s priključno-hibridnim pogonom. Zadnja novost v paleti je prihod poltovornjaka rangerja z elektrificiranim bencinskim motorjem in baterijo, ki jo je možno polniti na domači vtičnici ali javni polnilnici.
Pod sprednjim pokrovom je vgrajen 2,3-litrski bencinski motor EcoBoost z 10-stopenjskim samodejnim menjalnikom, ob njem še 75-kilovatni elektromotor, v delu kesona pa so našli prostor za baterijo z zmogljivostjo 11,8 kWh, ki tovorni prostor zmanjša za nekaj prostorninskih litrov. Ko odpremo vrata kesona je opaziti manjšo grbino (31 mm v višino), kjer je dejansko prostor za baterijski sklop. Baterijo je mogoče preko posebne stranske vtičnice napolniti v manj kot štirih urah, kar pomeni, da je hitrost polnjenja le okrog tri kilovate.
S polno rabo elektrike bi PHEV v primerjavi z dizelsko različico letno privarčeval 800 evrov.
Baterijski akumulator poln energije zmore rangerja na elektriko poganjati tovarniških 43 kilometrov, a bolj kot to bodo uporabniki izkoriščali možnost priklopa zunanjih električnih naprav. Sistem Power on Board je za doplačilo na voljo v dveh izvedbah. Uporabniki lahko izberejo šibkejšo možnost (2,3 kW), ki omogoča polnjenje denimo gorskih e-koles ali prenosnega hladilnika, zmogljivejša možnost (6,9 kW) pa je zasnovana za zahteve zmogljivejših porabnikov, kot sta mešalnik cementa in kotni brusilnik. Različica z večjo močjo ima v kesonu dve 15-amperski vtičnici, pri čemer vsaka od njiju zagotavlja moč 3,45 kW.
Čeprav ima na dnu kesona vgrajeno baterijo, se maksimalna obremenitev tovornega dela ne spreminja. Nanj tako lahko naložimo za skoraj 900 kilogramov tovora, prav tako pa je še vedno sposoben vleči tudi 3,5 tone težko prikolico. Elektrificirani pogonski sklop rangerja razvija več moči kot njegov dizelski brat. Skupna sistemska moč znaša kar 207 kW (281 KM), obenem pa ta razvija še do 697 Nm navora. Štirikolesni pogon ostaja klasično mehanski, ga je pa možno kombinirati z bencinskim, električnim ali hibridnim navorom. To bo vsekakor zanimiv preskus, ali zgolj elektromotor zmore suvereno premikati polno obteženega rangerja s tovorom na kesonu ali pripeto prikolico. Voznik lahko izbira med načini Normal, Eco, Sport, Slippery (spolzko), Tow/Haul (vleka), Mud/Ruts (blato/kolovoz) in Sand (pesek), pri čemer bo sistem prilagodil porazdelitev navora kolesom za najboljšo zmogljivost.
Ranger PHEV je v Sloveniji na voljo zgolj v različici Wildtrak, ki ima v potniški kabini vgrajen napreden informacijski sistem Sync 4A z 12-palčnim zaslonom, digitalno instrumentno ploščo, brezžičnim polnjenjem, ogrevanimi sedeži in volanom ter bogat nabor varnostnih tehnologij. Kupci imajo na voljo tudi številne dodatke za specializirano rabo. Kot že omenjeno na začetku, je ranger PHEV v Sloveniji na voljo za nekaj manj kot 60 tisoč evrov, kar je štiri tisočake manj od primerljivega rangerja z dizelskim motorjem. V primeru financiranja je nakup tega še za debelih 10 odstotkov ugodnejši. Obenem pri Fordu navajajo, da lastnik vozila na račun polnega izkoristka baterije in posledično nižje porabe letno privarčuje dobrih 800 evrov v primerjavi z dizelskim rangerjem. Proizvajajo ga v Fordovem obratu v Silvertonu v Južni Afriki, na mesec pa naj bi se zanj v Sloveniji odločilo vsaj 15 kupcev oziroma okrog 200 na letni ravni.


