Datum
27. november 2025 13:00
V nadaljevanju preberite:
- Kako se je Europark iz 64 prodajaln razvil v največje nakupovalno središče SV Slovenije? Simona Mandl, center managerka in prokuristka, se razgovori o osebnih spominih, prvem "vau" trenutku in današnji vlogi Europarka kot sodobnega urbanega stičišča.
- Kako so blagovne znamke Zara, Stradivarius, Bershka, H&M in Peek & Cloppenburg spremenile mariborsko nakupovalno sceno.
- Zakaj verjame, da je Europark partner mesta in ne njegov tekmec.
- Kaj kaže analiza o dolgoročnosti poslovnih odnosov z najemniki.
- Kje stojijo pri prenovi garažne hiše in zakaj parkirna politika (za zdaj) ostaja enaka.
- Kakšen je pogled v prihodnost Europarka in kakšen center si želi vodja, ko bo nekoč njegova obiskovalka.
- Kako se je Europark iz 64 prodajaln razvil v največje nakupovalno središče SV Slovenije? Simona Mandl, center managerka in prokuristka, se razgovori o osebnih spominih, prvem "vau" trenutku in današnji vlogi Europarka kot sodobnega urbanega stičišča.
- Kako so blagovne znamke Zara, Stradivarius, Bershka, H&M in Peek & Cloppenburg spremenile mariborsko nakupovalno sceno.
- Zakaj verjame, da je Europark partner mesta in ne njegov tekmec.
- Kaj kaže analiza o dolgoročnosti poslovnih odnosov z najemniki.
- Kje stojijo pri prenovi garažne hiše in zakaj parkirna politika (za zdaj) ostaja enaka.
- Kakšen je pogled v prihodnost Europarka in kakšen center si želi vodja, ko bo nekoč njegova obiskovalka.