(OPERNA KRITIKA) Sijajna glasbena ekspresivnost na pusti podlagi

Nina Dominko in Martin Sušnik v razjedajoči bolečini kot nesojena ljubimca sredi mračnih spletk
Nina Dominko in Martin Sušnik v razjedajoči bolečini kot nesojena ljubimca sredi mračnih spletk
Tiberiu Marta
Datum 10. oktober 2024 06:05
Čas branja 6 min
Tokratna uprizoritev Lucie de Lammermoor, že peta na odru mariborskega gledališča, ponovno prinaša odlične glasbene dosežke, ki pa so postavljeni na pusto črno-belo prizorišče. Režijski pristopi so seveda različni, od zvestobe predlogi, ujete v čas nastanka, do drzne inovativnosti ali minimalistične redukcije. Giulio Ciabatti, podpisan kot režiser, scenograf in kostumograf hkrati, ni izbral nobenega od teh. Kaj vidimo in kaj slišimo? Legendarna opera je tokrat izvedena skoraj v celoti z domačimi solisti. Kako so se odrezali?
Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Preberite celoten članek

Sklenite naročnino na Večerove digitalne pakete.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
  • Obiščite spletno stran brez oglasov.
  • Podprite kakovostno novinarstvo.
  • Odkrivamo ozadja in razkrivamo zgodbe iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  • Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.
Izrael bo lahko sodeloval na Evroviziji, Slovenije na Dunaju ne bo. Se strinjate s tako odločitvijo RTV Slovenija?
Da, s tem smo pokazali moralno držo.
39%
273 glasov
Odpovedati bi se morali sodelovanju že pred leti.
38%
268 glasov
Ne, gre za glasbeni izbor in morali bi sodelovati.
16%
112 glasov
Ne vem, me ne zanima.
7%
48 glasov
Skupaj glasov: 701