Datum
17. september 2025 05:00
Poletje je prineslo tihe, a pomembne spremembe v delovanju Pošte Slovenije. Brez velikega pompa je njeno poslovodstvo uvedlo nov model dostave, ki pošiljke razvršča na prednostne in neprednostne. Kaj to pomeni za uporabnike? In zakaj se zdi, da so bili o tem obveščeni le tisti, ki redno spremljajo spletne objave ali aplikacijo Erar?
Čeprav Pošta zatrjuje, da dostava še vedno poteka pet dni v tednu, se zdi, da to ne velja več za vse pošiljke. Kako se to sklada z evropskimi praksami? In zakaj ni bilo jasnega obvestila vsem gospodinjstvom – še posebno starejšim, ki se težje znajdejo v digitalnem svetu?
Spremembe ne vplivajo le na uporabnike, temveč tudi na več kot šest tisoč zaposlenih. Kako se poštarji spopadajo z nezadovoljstvom na terenu? In ali je res, da se za prestrukturiranjem skriva tudi možnost prikrite privatizacije najbolj donosnega dela Pošte – paketne logistike?
Jeseni se obeta še ena prelomnica: iztek kolektivne pogodbe. Bo to sprožilo nova pogajanja, stavke ali celo večje spremembe v delovanju javne poštne storitve? In kakšno vlogo pri tem igra država, ki od Pošte pričakuje dobiček, a ne prispeva niti evra za univerzalno storitev?
Čeprav Pošta zatrjuje, da dostava še vedno poteka pet dni v tednu, se zdi, da to ne velja več za vse pošiljke. Kako se to sklada z evropskimi praksami? In zakaj ni bilo jasnega obvestila vsem gospodinjstvom – še posebno starejšim, ki se težje znajdejo v digitalnem svetu?
Spremembe ne vplivajo le na uporabnike, temveč tudi na več kot šest tisoč zaposlenih. Kako se poštarji spopadajo z nezadovoljstvom na terenu? In ali je res, da se za prestrukturiranjem skriva tudi možnost prikrite privatizacije najbolj donosnega dela Pošte – paketne logistike?
Jeseni se obeta še ena prelomnica: iztek kolektivne pogodbe. Bo to sprožilo nova pogajanja, stavke ali celo večje spremembe v delovanju javne poštne storitve? In kakšno vlogo pri tem igra država, ki od Pošte pričakuje dobiček, a ne prispeva niti evra za univerzalno storitev?