“Izločevati drugačnost je nasilje. Živimo v eni državi in moramo iskati načine, kako bomo živeli skupaj čim bolj v miru. Tako bomo tudi, bi rekli gospodarstveniki, gospodarsko učinkoviti, tako bo mir v nas, ko bomo zadovoljni, ko bo čim manj travm v narodu, čim manj vseh zasvojenosti.”
Datum
27. september 2025 07:00
Vse se je začelo s tem, da sta bila predsednik vlade Robert Golob in njegova žena Tina Gaber Golob z otroki, ki so zboleli za rakom, v cerkvi na Brezjah. Prinesla sta plišastega kužka, ki sta ga pred tem na željo ozdravljene deklice nesla k blagoslovu k papežu Leonu XIV. Plišasta igrača je ostala v vitrini bazilike na Brezjah. Sledil je val ogorčenja "pravih vernikov", zakaj sta lahko bila omenjena sploh v cerkvi, nato je začelo padati še po frančiškanih, ki so to omogočili. Kdo sme hoditi v cerkev, zakaj blagoslovljen plišasti kuža na Brezjah ne bi smel nikogar motiti, kaj sporočajo politiki s sovražnim govorom na družbenih omrežjih in ali so frančiškani res dobili dar, vreden pol milijona evrov. Pater Pavle Jakop, frančiškan in župnik v župniji Marijinega oznanjenja na Tromostovju, pravi, da smo svobodo zlorabili za zlo, saj marsikdo misli, da "če živimo v demokratični državi, lahko vsak vse reče, si izmisli in butne ven laž pa jo desetkrat ponovi".
V nadaljevanju preberite:
- Zakaj pater meni, da imamo v Sloveniji politično terapijo, kjer posamezniki v politiki zdravijo svojo ranjenost, prizadetost, jezo, sovraštvost, frustriranost zaradi neuspehov?
- Zakaj ni prav, če obisk cerkve nekdo zlorabi z drugimi nameni, bodisi političnimi, gospodarskimi? In zakaj je zloraba tudi to, ko pridejo včasih kakšni člani krščanskih demokratov in bi radi pred volitvami brali berilo?
- Zakaj se morajo kristjani držati evangelija tudi na socialnih omrežjih? "Če se ga ne in nasedemo političnim intrigam, nismo več kristjani. Takšna drža s takšnim sovražnim govorom ni nikomur dovoljena, zlasti pa ne tistim, ki pravimo, da smo kristjani. Takih izjav se je treba varovati, ker netijo sovraštvo, razdor."
V nadaljevanju preberite:
- Zakaj pater meni, da imamo v Sloveniji politično terapijo, kjer posamezniki v politiki zdravijo svojo ranjenost, prizadetost, jezo, sovraštvost, frustriranost zaradi neuspehov?
- Zakaj ni prav, če obisk cerkve nekdo zlorabi z drugimi nameni, bodisi političnimi, gospodarskimi? In zakaj je zloraba tudi to, ko pridejo včasih kakšni člani krščanskih demokratov in bi radi pred volitvami brali berilo?
- Zakaj se morajo kristjani držati evangelija tudi na socialnih omrežjih? "Če se ga ne in nasedemo političnim intrigam, nismo več kristjani. Takšna drža s takšnim sovražnim govorom ni nikomur dovoljena, zlasti pa ne tistim, ki pravimo, da smo kristjani. Takih izjav se je treba varovati, ker netijo sovraštvo, razdor."