Datum
18. oktober 2025 05:00
Izredne seje državnega zbora se spreminjajo v novo politično normalnost. Ali rekordnih 118 izrednih zasedanj v mandatu Roberta Goloba, ki ga še ni konec, res odraža izredne razmere – ali zgolj izredne ambicije oblasti? Zakaj vladajoča koalicija najpomembnejše reforme, tudi pokojninsko, obravnava po nujnih postopkih, namenjenih kriznim situacijam? In ali s tem, kot opozarjajo kritiki, spodkopava temelje parlamentarne demokracije in kakovost zakonodaje?
Predsednica državnega zbora Urška Klakočar Zupančič se sooča z očitki, da bi lahko z večjo mero avtonomije zaščitila zakonodajno vejo oblasti, a sama trdi, da oblika seje ne vpliva bistveno na kakovost razprave.
Je poplava izrednih sej posledica nuje, politične taktike ali preprosto pomanjkanja načrtovanja? Koliko demokracije izgubi država, ko zakoni nastajajo "čez noč"?
Predsednica državnega zbora Urška Klakočar Zupančič se sooča z očitki, da bi lahko z večjo mero avtonomije zaščitila zakonodajno vejo oblasti, a sama trdi, da oblika seje ne vpliva bistveno na kakovost razprave.
Je poplava izrednih sej posledica nuje, politične taktike ali preprosto pomanjkanja načrtovanja? Koliko demokracije izgubi država, ko zakoni nastajajo "čez noč"?