(ANALIZA) Kje so razlogi za padec v znanju? Zakaj so slovenski učenci tako nizko motivirani in zakaj imajo manj pouka?

Več neposrednih izkušenj in pouka na prostem bo prinesla prenova učnih načrtov naravoslovja. 
Več neposrednih izkušenj in pouka na prostem bo prinesla prenova učnih načrtov naravoslovja. 
Sašo Bizjak
Datum 9. december 2024 07:01
Čas branja 7 min
Kaj se torej dogaja z znanjem slovenskih osnovnošolcev in kje iskati rešitve?

Slovenski četrtošolci so nadpovprečni v znanju matematike in naravoslovja, vendar pa smo v mednarodni primerjavi Timss prvič v zgodovini sodelovanja zabeležili padec v znanju otrok. Še bolj skrb vzbujajoče je, da je to spoznanje prišlo po vse slabših rezultatih v drugih mednarodnih primerjavah, začenši z bralno pismenostjo, do raziskave računalniške in informacijske pismenosti, ki so jo predstavili prejšnji mesec.

Da je treba "odločno ukrepati", slišimo ob tem iz različnih smeri. Strokovnjaki bodo pripravili analize, obljubljajo, prvo razpravo so imeli že minuli teden takoj po predstavitvi rezultatov Timss.
Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Preberite celoten članek

Sklenite naročnino na Večerove digitalne pakete.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
  • Obiščite spletno stran brez oglasov.
  • Podprite kakovostno novinarstvo.
  • Odkrivamo ozadja in razkrivamo zgodbe iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  • Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.
Kateri zimski šport spremljate najraje?
Alpsko smučanje.
20%
7 glasov
Smučarske skoke.
40%
14 glasov
Biatlon.
6%
2 glasov
Tek na smučeh.
0%
0 glasov
Hokej.
0%
0 glasov
Nekaj drugega.
0%
0 glasov
Ne spremljam.
34%
12 glasov
Skupaj glasov: 35