(POGLED) Šport v krempljih trženja

Gary A. Vasquez
Datum 6. maj 2025 17:00
Čas branja 5 min
V nadaljevanju preberite:

-  Vse se začne z dobrim, strokovnim in marsikdaj in marsikje še vedno s prostovoljnim in požrtvovalnim delom v klubih. Bi se lahko navduševali nad dosežki svetovne ravni plezalke Janje Garnbret, judoitske Andreje Leški, kanuista, slalomista na divjih vodah Benjamina Savška, jadralca na deski s padalom Tonija Vodiška, atletov Kristjana Čeha, Tine Šutej, Anite Horvat, namiznoteniškega asa Darka Jorgiča, nogometašev Jana Oblaka, Benjamina Šeška (naštevam zgolj aktualne perjanice), če naš šport ne bi rasel in zrasel na zdravih osnovah? Dvomim.

- Športa brez medijev ni oziroma ostaja v ozkih krogih. Prav zategadelj imamo mediji tudi v teh, za marsikoga prostočasnih dejavnostih ne le pomembno, ampak tudi odgovorno nalogo, ne le vlogo. Pa s(m)o vse bolj ujeti v past trženja: gledanosti, poslušanosti, branosti in klikov, sploh komercialni.
Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Preberite celoten članek

Sklenite naročnino na Večerove digitalne pakete.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
  • Obiščite spletno stran brez oglasov.
  • Podprite kakovostno novinarstvo.
  • Odkrivamo ozadja in razkrivamo zgodbe iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  • Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.
Izrael bo lahko sodeloval na Evroviziji, Slovenije na Dunaju ne bo. Se strinjate s tako odločitvijo RTV Slovenija?
Da, s tem smo pokazali moralno držo.
39%
289 glasov
Odpovedati bi se morali sodelovanju že pred leti.
39%
291 glasov
Ne, gre za glasbeni izbor in morali bi sodelovati.
16%
117 glasov
Ne vem, me ne zanima.
7%
50 glasov
Skupaj glasov: 747