Datum
9. september 2025 06:00
Slovenija ima ogromen potencial v vinskem turizmu, a se kot destinacija šele uveljavlja. Medtem ko Goriška brda že vodijo, vinorodni okoliš Štajerska pod skupno blagovno znamko stopa na pot, da postane svetovno prepoznaven. V ospredju so aromatična bela vina, odlična hrana in doživetja, ki turiste vedno znova privabljajo nazaj.
V članku še izveste:
Kako vinarji sledijo načelu “Najprej prodaj regijo, nato vino”.
Zakaj je kakovost vina in doživetja ključ do srca turista.
Kako v združenju sodelujejo z RRA Podravje – Maribor in Slovensko turistično organizacijo.
Katere aktivnosti za obiskovalce ponujajo Puklavec Family Wines, Verus in Zidanica Malek.
Zakaj je sorta šipon po mnenju Roberta Gorjaka še vedno premalo cenjena.
Kaj o prepoznavnosti Štajerske menijo vinarji, kot sta Pavel Jarc in Tatjana Puklavec.
V članku še izveste:
Kako vinarji sledijo načelu “Najprej prodaj regijo, nato vino”.
Zakaj je kakovost vina in doživetja ključ do srca turista.
Kako v združenju sodelujejo z RRA Podravje – Maribor in Slovensko turistično organizacijo.
Katere aktivnosti za obiskovalce ponujajo Puklavec Family Wines, Verus in Zidanica Malek.
Zakaj je sorta šipon po mnenju Roberta Gorjaka še vedno premalo cenjena.
Kaj o prepoznavnosti Štajerske menijo vinarji, kot sta Pavel Jarc in Tatjana Puklavec.