(KRITIKA PREDSTAVE) Vezi duš: Obdržati svoj individiuum in se istočasno stapljati s celoto

Navidez preproste koreografske sekvence so plesalke in plesalci ponavljali v neskončnost, pri čemer je bil v danem nizu prvi gib enako intenziven in sporočilen kot zadnji.
Navidez preproste koreografske sekvence so plesalke in plesalci ponavljali v neskončnost, pri čemer je bil v danem nizu prvi gib enako intenziven in sporočilen kot zadnji.
Andreas Etter
Datum 12. junij 2024 06:00
Čas branja 4 min
Vezi duš, otvoritvena gostujoča predstava 59. Borštnikovega srečanja koreografinje Sharon Eyal (Staatstheater Mainz).

V nadaljevanju preberite: 

Koreografijo, glasbo in izvedbo lahko strnemo v eno samo besedo – katarzično. Katarzično zato, ker predstava diha z iskrenim impulzom človeškega bitja, smiselno oblikovana v navidez enostavnih in ponavljajočih gibih, ki ob sugestivni podpori elektronske glasbe prisiljuje gledalca, da kar naprej pričakuje, da se bo "nekaj zgodilo". Kaj se je po zaključku zgodilo v dvorani? Kakšna je bila reakcija publike?
Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Preberite celoten članek

Sklenite naročnino na Večerove digitalne pakete.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
  • Obiščite spletno stran brez oglasov.
  • Podprite kakovostno novinarstvo.
  • Odkrivamo ozadja in razkrivamo zgodbe iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  • Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.
Izrael bo lahko sodeloval na Evroviziji, Slovenije na Dunaju ne bo. Se strinjate s tako odločitvijo RTV Slovenija?
Da, s tem smo pokazali moralno držo.
39%
306 glasov
Odpovedati bi se morali sodelovanju že pred leti.
38%
305 glasov
Ne, gre za glasbeni izbor in morali bi sodelovati.
16%
130 glasov
Ne vem, me ne zanima.
7%
53 glasov
Skupaj glasov: 794