(KRITIKA BALETA) Goethejev in hkrati povsem Clugov Faust

Faust in Mefisto, Davide Buffone in Thomas Martino
Faust in Mefisto, Davide Buffone in Thomas Martino
Tiberiu Marta
Datum 20. november 2023 06:00
Čas branja 7 min
Faust, koreografija Edward Clug, glasba Milko Lazar, Opera in balet SNG Maribor, ogled premiere 10. novembra

- Za gledalca in poslušalca je osupljiv spoj glasbe, giba, prostora, kostuma in luči, ki v vsakem trenutku predstave tvorijo nedeljivo celoto. Goethejevo filozofsko razmišljanje o človekovi aspiraciji, da premaga lastne mentalne in fizične omejitve, doživlja metamorfozo skozi pet umetniških medijev ter prenese do gledalca kot izbrušen diamant v močnem jeziku gledališke umetnosti.

- Kako celostne in v vseh trenutkih prepričljive so bile posamezne vloge? Je bil bolj suveren Faust ali Mefisto?
Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Preberite celoten članek

Sklenite naročnino na Večerove digitalne pakete.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
  • Obiščite spletno stran brez oglasov.
  • Podprite kakovostno novinarstvo.
  • Odkrivamo ozadja in razkrivamo zgodbe iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  • Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.
Izrael bo lahko sodeloval na Evroviziji, Slovenije na Dunaju ne bo. Se strinjate s tako odločitvijo RTV Slovenija?
Da, s tem smo pokazali moralno držo.
39%
289 glasov
Odpovedati bi se morali sodelovanju že pred leti.
39%
291 glasov
Ne, gre za glasbeni izbor in morali bi sodelovati.
16%
117 glasov
Ne vem, me ne zanima.
7%
50 glasov
Skupaj glasov: 747