Pod okrilje Coca-Cole kmalu še športna energijska pijača BodyArmor

Ameriški velikan Coca-Cola se po poročanju časnika Wall Street Journal pripravlja na prevzem znamke športnih energijskih pijač BodyArmor. Prevzem podjetja, v katerem ima Coca-Cola že 30-odstotni delež, naj bi bil vreden 5,6 milijarde dolarjev.
Profimedia
Datum 1. november 2021 14:20
Čas branja 1 min

Coca-Cola želi od vlagateljev, med katerimi je tudi nekaj znanih športnih imen, odkupiti preostalih 70 odstotkov delnic družbe BodyArmor, poročanje ameriškega časnika povzema francoska tiskovna agencija AFP.

BodyArmor je bil ustanovljen leta 2011, eden prvih vlagateljev pa je bil košarkarski zvezdnik Kobe Bryant, ki je leta 2020 umrl v helikopterski nesreči. V podjetje je investiral šest milijonov dolarjev, njegovim dedičem pa se jih ob prodaji po poročanju Wall Street Journala obeta 400 milijonov.

V Coca-Coli novice o prevzemu za AFP niso želeli komentirati.

BodyArmor sicer na trgu konkurira z velikanom Gatorade. Ta je v lasti PepsiCo, ki velja za največjega konkurenta Coca-Cole.

V podjetju BodyArmor pričakujejo, da bodo letos dosegli 1,4 milijarde evrov prihodkov od prodaje, še navaja AFP.

Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Želite dostop do vseh Večerovih digitalnih vsebin?

Naročite se
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
Izrael bo lahko sodeloval na Evroviziji, Slovenije na Dunaju ne bo. Se strinjate s tako odločitvijo RTV Slovenija?
Da, s tem smo pokazali moralno držo.
39%
275 glasov
Odpovedati bi se morali sodelovanju že pred leti.
38%
270 glasov
Ne, gre za glasbeni izbor in morali bi sodelovati.
16%
112 glasov
Ne vem, me ne zanima.
7%
48 glasov
Skupaj glasov: 705