(MNENJE) Tine Lugarič: Kaj nas veže razen kreditov?

Sašo Bizjak
Datum 8. julij 2023 06:00
Čas branja 6 min
Blagovna znamka ni logotip. Niti ime, slogan ali značilna barva. To so "samo" njeni reprezentativni elementi. Blagovna znamka je splet občutkov, izkušenj in razmišljanj, ki ga imajo ljudje do določenega podjetja, produkta, storitve, osebe, kraja ...

Želim si, da bo nova banka v naše okolje prinesla veliko več prednosti kot le množico bankomatov, ki bodo vsaj za digitalizirane mlade sčasoma postali le neznani stoječi predmeti.

- O blagovni znamki Nova KBM in njenem prevzemu.
Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Preberite celoten članek

Sklenite naročnino na Večerove digitalne pakete.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
  • Obiščite spletno stran brez oglasov.
  • Podprite kakovostno novinarstvo.
  • Odkrivamo ozadja in razkrivamo zgodbe iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  • Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.
Kateri zimski šport spremljate najraje?
Alpsko smučanje.
14%
11 glasov
Smučarske skoke.
49%
38 glasov
Biatlon.
5%
4 glasov
Tek na smučeh.
1%
1 glasov
Hokej.
1%
1 glasov
Nekaj drugega.
3%
2 glasov
Ne spremljam.
26%
20 glasov
Skupaj glasov: 77