(INTERVJU) Stokovnjakinja za branje Anne Mangen: Šolstvo se je začelo bati izrazov dolgčas in disciplina

Nika Hölcl Praper
Datum 14. oktober 2023 06:00
Čas branja 20 min
Branje na višji ravni je za človeka najmočnejše orodje za razvoj analitičnega in kritičnega mišljenja. Prav tako vadi metakognicijo in kognitivno potrpežljivost ter širi zmogljivost in usposablja kognitivno empatijo ter socialne veščine, brez katerih kot družba ne moremo obstajati. A znašli smo se na prelomnici. Digitalizacija krči naše zmožnosti razumevanja in globokega branja oziroma branja na višji ravni. Učenci želijo, da je pouk zabaven in lahek. Šole nas učijo prebrati, ne pa brati besedil.
Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Preberite celoten članek

Sklenite naročnino na Večerove digitalne pakete.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
  • Obiščite spletno stran brez oglasov.
  • Podprite kakovostno novinarstvo.
  • Odkrivamo ozadja in razkrivamo zgodbe iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  • Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.
Izrael bo lahko sodeloval na Evroviziji, Slovenije na Dunaju ne bo. Se strinjate s tako odločitvijo RTV Slovenija?
Da, s tem smo pokazali moralno držo.
38%
294 glasov
Odpovedati bi se morali sodelovanju že pred leti.
39%
297 glasov
Ne, gre za glasbeni izbor in morali bi sodelovati.
16%
121 glasov
Ne vem, me ne zanima.
7%
52 glasov
Skupaj glasov: 764