Če te ni na kitajskem avtomobilskem trgu, ne obstajaš

Datum 19. junij 2022 04:25
Čas branja 10 min
Kitajski avtomobilski trg je prostor, na katerem hočejo in tudi morajo biti vsi, saj je potencial izjemen, lakota po avtomobilski pločevini prav tako.

Lani so na Kitajskem prodali 26,7 milijona vozil, od tega je bilo 21,4 milijona osebnih avtomobilov. Tržni kolač so si razdelile predvsem evropske, ameriške in domače avtomobilske tovarne. Tisto, kar je bilo najbolj očitno v letu 2021, je bil opazen oziroma skoraj meteorski vzpon domačih izdelovalcev osebnih avtomobilov; kot kaže, se to nadaljuje tudi letos, vsaj v nekaterih avtomobilskih segmentih.
Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Preberite celoten članek

Sklenite naročnino na Večerove digitalne pakete.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
  • Obiščite spletno stran brez oglasov.
  • Podprite kakovostno novinarstvo.
  • Odkrivamo ozadja in razkrivamo zgodbe iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  • Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.
Izrael bo lahko sodeloval na Evroviziji, Slovenije na Dunaju ne bo. Se strinjate s tako odločitvijo RTV Slovenija?
Da, s tem smo pokazali moralno držo.
39%
290 glasov
Odpovedati bi se morali sodelovanju že pred leti.
39%
293 glasov
Ne, gre za glasbeni izbor in morali bi sodelovati.
16%
119 glasov
Ne vem, me ne zanima.
7%
51 glasov
Skupaj glasov: 753