Blagovna znamka, ki je kasneje zaslovela z roadsterji, kot sta MG A in legendarni MG B, je utelešala britanski športni duh: lahkotno vožnjo, klasične linije in dostopno vozniško uživanje. MG je bil ustanovljen leta 1924 kot del podjetja Morris Garages, kjer je Cecil Kimber začel predelovati Morrisova vozila v bolj športne različice. Prvi avtomobil z značko MG, model 14/28, je temeljil na morris oxfordu, a je bil nižji, lažji in bolj dinamičen, kar je takoj pritegnilo pozornost ljubiteljev vožnje. Leta 1929 je MG postal samostojno podjetje - The M.G. Car Company - in zgradil svojo prvo tovarno v Abingdonu, ki je postala njegov dom vse do poznih 70. let. V 30. letih je MG zaslovel s športnimi in dirkalnimi modeli, kot sta MG K3 Magnette in L-Type, ter postavil več hitrostnih rekordov, s čimer si je utrdil sloves zmogljive in dosegljive športne znamke. MG-ji so že pred drugo svetovno vojno postali priljubljeni med amaterskimi dirkači po vsem svetu, predvsem zaradi okretnosti, ugodne cene in prepoznavne športne zasnove.
MG je bil več kot le avto. Postal je simbol svobode - vozilo za tiste, ki so si želeli nekaj več kot le premik s točke A na točko B. V šestdesetih letih prejšnjega stoletja je MG prodajal več avtomobilov v ZDA kot doma, britanski roadster pa je postal globalna ikona. A časi so se spreminjali. MG se je v 80. in 90. letih znašel v vrtincu lastniških preobratov - pod okriljem British Leyland, nato Rover Group, kasneje BMW in naposled v sklopu propadle združitve MG Rover. Leta 2005 se je zdelo, da se je zgodba končala - britanski ponos je propadel. Toda tu zgodba ne ugasne. Prav nasprotno - začenja novo poglavje. Leta 2007 je kitajski avtomobilski velikan SAIC Motor kupil pravice do znamke MG. Sprva so mnogi dvomili - kako lahko znamka, ki je tako globoko prepletena z britansko identiteto, preživi pod kitajskim okriljem?
Odgovor je prišel tiho, a samozavestno. MG je ohranil svoj oblikovni DNK, a ga povezal z novo vizijo: dostopno, napredno in električno mobilnostjo za vse. Britansko oblikovanje je ostalo v studiu v Longbridgeu in kasneje v Londonu, razvoj in proizvodnja pa sta se selila tja, kjer je bila prihodnost - na vzhod.
Danes MG znova stoji na svojih nogah - kot eden bolj priljubljenih vstopnih električnih avtomobilov v Evropi. Model MG ZS EV je bil med prvimi dostopnimi električnimi SUV-ji, model MG5 Electric pa je bil eden prvih serijskih električnih karavanov na trgu.
In kdo bi si mislil? Da bo ravno stari MG, nekoč simbol analogne vožnje, danes eden od obrazov električne mobilnosti. Duh Cecila Kimberja bi bil verjetno presenečen. A tudi ponosen.

