Ikea spreminja poslovni model: namesto trgovin sprehajališč mini razstavni prostor in prodaja prek spleta

Tit Košir
Datum 22. november 2019 14:37
Čas branja 1 min

Ikea je znana po ogromnih trgovinah, v katerih se lahko kupci dobesedno izgubijo in preživijo veliko časa, zato ni malo obiskovalcev, ki se odločijo med nakupovanjem celo okrepčati z mesnimi kroglicami. Vendar pa se pri prodaji pohištva dogajajo tektonski premiki. Švedski prodajalec se namesto prepoznavnih velikih sprehajališč, značilnih za verigo, v duhu nakupovalnih sprememb odloča za postavitev mini trgovin v središčih velikih mest. 
Naložiti izdelek v nakupovalni voziček in kupljeno nemudoma odpeljati domov, kar je Ikeo po mnenju mnogih naredilo tako popularno, v novih mini trgovinah tako ne bo več mogoče. Kot razlog za menjavo strategije švedski prodajalec pohištva navaja, da se ljudje vse pogosteje po nakupih odpravljajo brez avtomobila, statistike pa kažejo, da je število obiskovalcev trgovin v prejšnjem poslovnem letu upadlo, medtem ko naj bi se število kupcev prek spleta povečalo celo za 50 odstotkov.

Mitja Sagaj
Ikea
Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Želite dostop do vseh Večerovih digitalnih vsebin?

Naročite se
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
Kateri zimski šport spremljate najraje?
Alpsko smučanje.
13%
18 glasov
Smučarske skoke.
52%
74 glasov
Biatlon.
4%
6 glasov
Tek na smučeh.
1%
2 glasov
Hokej.
1%
2 glasov
Nekaj drugega.
1%
2 glasov
Ne spremljam.
27%
39 glasov
Skupaj glasov: 143