Upravne storitve: Sedem uporabnikov od desetih zadovoljnih

Več kot 70 odstotkov vprašanih je pri nas zadovoljnih z upravnimi storitvami.
Več kot 70 odstotkov vprašanih je pri nas zadovoljnih z upravnimi storitvami.
Andrej Petelinšek
Datum 7. maj 2025 18:38
Čas branja 4 min
Z naraščajočimi demografskimi spremembami, digitalizacijo in vplivom umetne inteligence se spreminjajo tudi potrebe prebivalcev. Plačna reforma je le prvi korak – Slovenija pa že razmišlja, kako javne storitve še bolje prilagoditi ljudem.

Katere storitve uporabniki ocenjujejo kot najboljše – in zakaj ravno te?
Kaj pravi raziskava OECD o zadovoljstvu z upravnimi storitvami v Sloveniji in EU?
Zakaj so mladi najmanj zadovoljni z javnimi storitvami?
Kolikšen delež Slovencev je zaposlen v javnem sektorju v primerjavi z EU?
Kakšne rešitve predlaga država za izboljšanje storitev: digitalizacijo, umetno inteligenco in večjo motivacijo zaposlenih?
Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Preberite celoten članek

Sklenite naročnino na Večerove digitalne pakete.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
  • Obiščite spletno stran brez oglasov.
  • Podprite kakovostno novinarstvo.
  • Odkrivamo ozadja in razkrivamo zgodbe iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  • Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.
Izrael bo lahko sodeloval na Evroviziji, Slovenije na Dunaju ne bo. Se strinjate s tako odločitvijo RTV Slovenija?
Da, s tem smo pokazali moralno držo.
39%
264 glasov
Odpovedati bi se morali sodelovanju že pred leti.
38%
257 glasov
Ne, gre za glasbeni izbor in morali bi sodelovati.
15%
104 glasov
Ne vem, me ne zanima.
7%
47 glasov
Skupaj glasov: 672