Toliko televizijskih programov imamo Slovenci povprečno v paketu

Četverček ostaja največkrat izbrana ponudba, je pokazala analiza Agencije za komunikacijska omrežja in storitve.

Profimedia
Datum 19. november 2019 01:21
Čas branja 2 min

Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije (AKOS) je na podlagi podatkov, ki jih je posredovalo 56 operaterjev, objavila analizo produktov in storitev na maloprodajnem trgu širokopasovnega dostopa. Iz analize je med drugim razvidno, da je bil v opazovanem obdobju četverček (internet + televizija + stacionarna telefonija + mobilna telefonija) še naprej največkrat izbrana ponudba končnih uporabnikov, sledi ji trojček (internet + televizija + stacionarna telefonija), katerega delež sicer rahlo upada. Za četverček se je odločilo 2,12 odstotka več uporabnikov kot leto prej.
Kar 87,38 odstotka širokopasovnih priključkov je vsebovalo tudi storitev televizije, ugotavlja AKOS, povprečno število TV-programov, ki so bili vključeni v osnovni paket, je bilo 152, medtem ko je največkrat izbrana kombinacija storitev vključevala 198 programov. Manj kot polovica končnih uporabnikov (46,46 odstotka) se je v opazovanem mesecu, to je bil december 2018, odločila doplačati za dopolnilne storitve (časovni zamik, programski dodatki, zakupljene minute klicev, video na zahtevo), povprečno doplačilo teh je znašalo 10,47 evra.

Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Želite dostop do vseh Večerovih digitalnih vsebin?

Naročite se
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
Kako bi ocenili jesenski del nogometne sezone NK Maribor?
Odlično.
4%
4 glasov
Prav dobro.
1%
1 glasov
Dobro.
10%
11 glasov
Zadostno.
20%
22 glasov
Nezadostno.
33%
36 glasov
Ne zanima me ...
31%
34 glasov
Skupaj glasov: 108