Kako bo Dars reševal prometne zastoje?

Dars uvaja dinamično upravljanje hitrosti prometa na ljubljanski obvoznici in štirih vpadnicah v Ljubljano s ciljem povečanja pretočnosti, zmanjšanja zastojev in izboljšanja varnosti.
Dars uvaja dinamično upravljanje hitrosti prometa na ljubljanski obvoznici in štirih vpadnicah v Ljubljano s ciljem povečanja pretočnosti, zmanjšanja zastojev in izboljšanja varnosti.
Sašo Bizjak
Datum 3. julij 2025 05:00
Čas branja 6 min
Zaradi vse večjih prometnih zastojev Dars uvaja dinamično upravljanje hitrosti na ljubljanski obvoznici in vseh štirih vpadnicah v mesto. Sistem, ki že deluje na štajerski avtocesti, bo do konca julija vzpostavljen tudi na drugih glavnih vpadnicah. Cilj? Bolj tekoč promet in manj jutranjih zastojev.

V članku izveste še:

Kje natančno bodo hitrosti znižane že do 20 km pred Ljubljano?

Kako sistem zaznava prometne razmere v realnem času?

Zakaj bo ključno sodelovanje policije in voznikov?

Kaj pomeni slogan Umirjeno pridemo hitreje in kako spreminja prometno kulturo?

Za koliko naj bi se izboljšala pretočnost po uvedbi sistema?

Zakaj sistem brez nadzora ne bo deloval?

Kdaj sekcijsko merjenje hitrosti in kje bodo prvi odseki?
Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Preberite celoten članek

Sklenite naročnino na Večerove digitalne pakete.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
  • Obiščite spletno stran brez oglasov.
  • Podprite kakovostno novinarstvo.
  • Odkrivamo ozadja in razkrivamo zgodbe iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  • Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.
Izrael bo lahko sodeloval na Evroviziji, Slovenije na Dunaju ne bo. Se strinjate s tako odločitvijo RTV Slovenija?
Da, s tem smo pokazali moralno držo.
39%
273 glasov
Odpovedati bi se morali sodelovanju že pred leti.
38%
268 glasov
Ne, gre za glasbeni izbor in morali bi sodelovati.
16%
112 glasov
Ne vem, me ne zanima.
7%
48 glasov
Skupaj glasov: 701