Dars uvaja dinamično upravljanje hitrosti prometa na ljubljanski obvoznici in štirih vpadnicah v Ljubljano s ciljem povečanja pretočnosti, zmanjšanja zastojev in izboljšanja varnosti.
Datum
3. julij 2025 05:00
Zaradi vse večjih prometnih zastojev Dars uvaja dinamično upravljanje hitrosti na ljubljanski obvoznici in vseh štirih vpadnicah v mesto. Sistem, ki že deluje na štajerski avtocesti, bo do konca julija vzpostavljen tudi na drugih glavnih vpadnicah. Cilj? Bolj tekoč promet in manj jutranjih zastojev.
V članku izveste še:
Kje natančno bodo hitrosti znižane že do 20 km pred Ljubljano?
Kako sistem zaznava prometne razmere v realnem času?
Zakaj bo ključno sodelovanje policije in voznikov?
Kaj pomeni slogan Umirjeno pridemo hitreje in kako spreminja prometno kulturo?
Za koliko naj bi se izboljšala pretočnost po uvedbi sistema?
Zakaj sistem brez nadzora ne bo deloval?
Kdaj sekcijsko merjenje hitrosti in kje bodo prvi odseki?
V članku izveste še:
Kje natančno bodo hitrosti znižane že do 20 km pred Ljubljano?
Kako sistem zaznava prometne razmere v realnem času?
Zakaj bo ključno sodelovanje policije in voznikov?
Kaj pomeni slogan Umirjeno pridemo hitreje in kako spreminja prometno kulturo?
Za koliko naj bi se izboljšala pretočnost po uvedbi sistema?
Zakaj sistem brez nadzora ne bo deloval?
Kdaj sekcijsko merjenje hitrosti in kje bodo prvi odseki?