(INTERVJU) Ana Drev: Marsikdo ni vedel, da jaz stojim za blagovno znamko

Ana Drev: "Ključno se mi zdi, da se obdaš z ljudmi, ki na določenih področjih vedo več kot ti." 
Ana Drev: "Ključno se mi zdi, da se obdaš z ljudmi, ki na določenih področjih vedo več kot ti." 
Alen Rojht
Datum 2. junij 2025 05:00
Čas branja 20 min
V nadaljevanju preberite:

Od zmag na belih strminah do zmag v poslu!

Ana Drev – nekoč vrhunska smučarka, danes uspešna podjetnica z vizijo. Z blagovno znamko Snow Monkey je osvojila trg, pa čeprav večina ni vedela, da prav ona stoji za njo. Njena zgodba je iskrena, polna izzivov in navdiha – od športnih poškodb do poslovnih prebojev.

V športu lahko ena napaka pomeni konec, v poslu pa imaš čas, da stvari popraviš, pravi Ana, ki svojo ekipo gradi z mislijo na prihodnost in trajnost.

Kako je videti razvoj enega samega zamaška, ki ga snujejo več let? In kje se zatika?

Zakaj Ana Drev raje ostaja v ozadju svoje znamke?

In – ali bo Snow Monkey nekoč prodala?

Preberite iskren pogovor z Ano Drev – o tem, kako preživeti v poslu, čeprav nisi "rojen podjetnik", kako iz športne trme nastane podjetniški uspeh in zakaj vztrajnost vedno zmaga.
Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Preberite celoten članek

Sklenite naročnino na Večerove digitalne pakete.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
  • Obiščite spletno stran brez oglasov.
  • Podprite kakovostno novinarstvo.
  • Odkrivamo ozadja in razkrivamo zgodbe iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  • Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.
Izrael bo lahko sodeloval na Evroviziji, Slovenije na Dunaju ne bo. Se strinjate s tako odločitvijo RTV Slovenija?
Da, s tem smo pokazali moralno držo.
39%
269 glasov
Odpovedati bi se morali sodelovanju že pred leti.
38%
262 glasov
Ne, gre za glasbeni izbor in morali bi sodelovati.
16%
107 glasov
Ne vem, me ne zanima.
7%
48 glasov
Skupaj glasov: 686