Do stanovanja z igrami na srečo: Dobra marketinška poteza ali izkoriščanje stanovanjske stiske?

Stanovanja kot glavna nagrada niso zgolj privlačna marketinška poteza, temveč odraz razmer na trgu.
Stanovanja kot glavna nagrada niso zgolj privlačna marketinška poteza, temveč odraz razmer na trgu.
Andrej Petelinšek
Datum 9. december 2025 15:40
Čas branja 4 min
Mladi par iz Maribora, ki si po petih mesecih iskanja ne more privoščiti niti garsonjere, je svojo zadnjo možnost za dom našel v Novoletnem lotu. Ta ponuja kar tri stanovanja, loto potrdila pa so razprodali v pičlih osmih dneh. Zakaj so nepremičnine postale najprivlačnejša nagrada in kaj to pove o razmerah na trgu?

V članku še izveste:

- Kakšna je dejanska možnost, da osvojite eno izmed treh stanovanj.

- Zakaj so srečke letos pošle rekordno hitro.

- Kolikšna je skupna vrednost dobitkov in katere nagrade poleg stanovanj vključuje sklad.

- Kako so se v 15 letih spremenile cene stanovanj in najemnin v Sloveniji.

- Zakaj sogovorniki pravijo, da stanovanjske nagrade niso zgolj marketinška poteza.

- Zakaj sociologinja Maša Hawlina opozarja, da je "loterija" danes tudi dostop do javnih najemnih stanovanj.
Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Preberite celoten članek

Sklenite naročnino na Večerove digitalne pakete.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
  • Obiščite spletno stran brez oglasov.
  • Podprite kakovostno novinarstvo.
  • Odkrivamo ozadja in razkrivamo zgodbe iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  • Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.
Vas skrbi, ker so na Hrvaškem in v Romuniji po več desetletjih potrdili primere gobavosti?
Da, zelo!
30%
93 glasov
Niti ne, bo pa takih primerov vse več.
23%
69 glasov
Ne, ni treba delati panike.
43%
131 glasov
Vseeno mi je ...
4%
12 glasov
Skupaj glasov: 305