Zapletenost (električnega) polnjenja: Eden največjih strahov ali vsaj zadržkov pred nakupom elektromobila

Elektromobilnost prinaša nove tehnologije in z nekaterimi so neobhodno povezane tudi nove veščine uporabnikov. Ena takšnih je polnjenje baterij.

Videz standardnega priključka za polnjenje z enosmernim ali izmeničnim tokom.
Videz standardnega priključka za polnjenje z enosmernim ali izmeničnim tokom.
AUDI
Datum 15. maj 2020 05:00
Čas branja 1 min

Pri motorjih z notranjim zgorevanjem je polnjenje sila preprosto: odpremo vstop v cev za gorivo, vanjo potisnemo ročko na eni od mnogih črpalk, stisnemo vzvod in gorivo teče samo od sebe, dokler se posoda ne napolni. Takrat se polnjenje samodejno ustavi, izvlečemo ročko, zapremo cev in v nekaj minutah je vsega konec.

Pri Audiju so razvili poseben hladilni sistem, ki omogoča do 70 odstotkov napolnjenosti blizu nazivne moči polnjenja, zato je to hitrejše kot običajno. 
AUDI
Polnilna postaja za induktivno polnjenje: ko nadnjo v pravi položaj pripelje avtomobil, se polnilna ploščad dvigne in polnjenje se prične. Vse skupaj, seveda, uravnava elektronika. 
Audi
Shema polnjenja z izmeničnim tokom. 
AUDI
Poseben hladilni sistem baterij v audiju e-tron 55. 
AUDI
Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Želite dostop do vseh Večerovih digitalnih vsebin?

Naročite se
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
Kateri zimski šport spremljate najraje?
Alpsko smučanje.
12%
12 glasov
Smučarske skoke.
52%
53 glasov
Biatlon.
4%
4 glasov
Tek na smučeh.
1%
1 glasov
Hokej.
2%
2 glasov
Nekaj drugega.
2%
2 glasov
Ne spremljam.
27%
28 glasov
Skupaj glasov: 102