(TEST) Peugeot 3008 je dobil povsem novo karoserijsko obleko, ki mu pristaja

Peugeot 3008 allure 1.5 bluehdi 130 eas8 in tudi drugi peugeoti so dokaz, da se je mogoče hitro in uspešno prilagoditi spremenjenim tržnim razmeram - če imaš smisel za karoserijsko podobo.

Če povzamem nekaj splošnega mnenja, potem se zdi večini 3008 karoserijsko privlačen, in to še posebno, ko ali če narediš primerjavo s predhodnikom.
Če povzamem nekaj splošnega mnenja, potem se zdi večini 3008 karoserijsko privlačen, in to še posebno, ko ali če narediš primerjavo s predhodnikom.
Vinko Kernc
Datum 31. avgust 2020 05:00
Čas branja 1 min

Morda je treba ponoviti: francoska avtomobilska hiša je tenkočutno in zato uspešno ter pravočasno zaznala spremenjene zahteve predvsem evropskega avtomobilskega trga. In tako so nekdanji enoprostorci, ki so bili tržno dovolj uspešni, skoraj čez noč postali športni terenci. Ustrezno spremenjeni, navznoter in navzven, a oznake so ostale. Velja (tudi) za 3008.

Armatura oziroma merilniki so digitalizirani, položaj voznika za volanom je specifičen. Vsekakor so pri Peugeotu pokazali veliko poguma, celo drznosti za takšno rešitev.
Vinko Kernc
Zadaj se sedi spodobno udobno, žal sedeži v drugi vrsti niso pomični naprej/nazaj.
Vinko Kernc
Prtljažnik: družinsko sprejemljiv, pa s povsem ravnim dnom.
Vinko Kernc
Vinko Kernc
Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Želite dostop do vseh Večerovih digitalnih vsebin?

Naročite se
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
Kateri zimski šport spremljate najraje?
Alpsko smučanje.
11%
14 glasov
Smučarske skoke.
54%
70 glasov
Biatlon.
4%
5 glasov
Tek na smučeh.
2%
2 glasov
Hokej.
2%
2 glasov
Nekaj drugega.
2%
2 glasov
Ne spremljam.
27%
35 glasov
Skupaj glasov: 130