Kombijevska varianta octavie je doslej izrazito prevladovala nad limuzinsko in težko je verjeti, da se bo to z novo izvedbo kaj bistveno spremenilo.
Janez Kovačič

Kombijevska varianta octavie je doslej izrazito prevladovala nad limuzinsko in težko je verjeti, da se bo to z novo izvedbo kaj bistveno spremenilo.
Janez Kovačič
Tokrat je treba začeti tam, kjer običajno končamo - pri prodajnih številkah. Letos je pandemija temeljito spremenila slovenski avtomobilski prostor. Toda vse kaže, da češki Škodi nekako ne pride do živega: utegne se zgoditi, da bodo junija prodali okoli 400 vozil. Če se bo to zgodilo, bo to najuspešnejši junij doslej! In k temu bo nekaj prispevala tudi nova octavia, tokrat v četrti generacijski izvedbi.

Notranjost: koncernsko (beri Volkswagnovo) poreklo je očitno, digitalizacija pričakovana, prostornost in uporabnost prav tako.
Janez Kovačič
Ni mogoče spregledati: klasični gumbi so izginili, so zgolj še stikala

Multifunkcijski zaslon je deset- ali osempalčen, ukazuješ mu z drsnikom pod zaslonom. Deluje dobro, zdi se, da se zlahka navadiš.
Janez Kovačič

Prtljažnik: megalomanski tako pri limuzini, še bolj pri kombiju, v vsakem primeru pa še večja, kot sta bila.
Janez Kovačič

Octavia v limuzinski izvedbi šele prihaja in gotovo ponuja drugačen, pravzaprav precej kupejevski videz. Morda bo tudi zato tržno nekaj uspešnejša, kot je bila doslej.
Skoda Auto