T-roc v kabrioletski izvedbi se rojeva v časih, ki so zelo nepredvidljivi, zato ob rojstvu te variante niso postregli s številkami o proizvodnji in prodaji. Nič presenetljivega.
Datum
13. maj 2020 05:00
Kombinacija ni tako nova, da bi smela biti popolno presenečenje. T-roc je prvi kabrioletski križanec v t. i. kompaktnem razredu, a pot sta mu ne tako dolgo nazaj utirala vsaj Nissanov murano in range rover evoque. Tržno se jima ni posebno dobro izšlo, T-roc zgoraj brez pa se morda tudi zato vozi na evropske trge brez jasnega prodajnega in produkcijskega načrta.

Platnena streha se odpre/zapre v devetih oziroma v enajstih sekundah, to je mogoče opraviti tudi med vožnjo do hitrosti 30 km/h.

Platnena streha seveda vzame precej prostora v zadku, kjer pa je vendarle na voljo 280-litrski prtljažnik.
Za zdaj izvedenka s štirikolesnim 4motionom ni v načrtu



