Peugeot 508 SE: znižan, s širokimi gumami in z razširjenimi koloteki tudi v sivi barvi vzbudi zanimanje

Peugeot je pred dvema letoma predstavil koncept 508 SE, ki je medtem že postal resničnost tudi na naših tleh. Stane od 60.650 evrov.
Vinko Kernc
Datum 13. april 2021 05:00
Čas branja 1 min

V resnici je 508 PSE (peugeot sport enginered) priključni hibrid, ki ima zgolj električnega dosega 42 kilometrov (WLTP), kar sicer lahko pride prav, a je njegova bit čisto drugje: trije motorji, štirikolesni pogon in 265 kilovatov ter do 520 njutonmetrov navora sistemskih zmogljivosti. Pogonu so namenjeni spredaj bencinski motor 1.6 THP (147 kW) in električni (81 kW) ter zadaj električni (83 kW), pri čemer zadnji motor deluje le do 190 kilometrov na uro, tako da do končnih 250 pripeljeta prednja motorja.

Pred voznikom na prvi pogled ni sprememb, so pa v menijih: prilagojeni vozni programi vsebujejo tudi električni način, hibridni in 4WD-način. Foto: Vinko KERNC
Vinko Kernc

Izza volana je bolj surov, kot bi se morda zdelo, zunaj pa se sliši sicer dokaj tih zvok, a zelo prepričljiv. Karoserija je spredaj znižana za 10 milimetrov, zadaj za en milimeter, pod 20-palčnimi kolesi so spredaj 380-milimetrski zavorni koluti, (bolj togo) vzmetenje je aktivno, ESC in volan sta športno kalibrirana, nekoliko je dodelana aerodinamika in še kaj bi se našlo – denimo športna sedeža in dekorativni elementi v zeleni barvi.

Vinko Kernc

508 SE je že uradno naprodaj tudi pri nas, in to za najmanj 60.650 evrov, kombi SW je poldrugi tisočak dražji, res pa je, da lahko doplačila preštejemo na prste ene roke.

Vinko Kernc
Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Želite dostop do vseh Večerovih digitalnih vsebin?

Naročite se
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
Kateri zimski šport spremljate najraje?
Alpsko smučanje.
11%
14 glasov
Smučarske skoke.
53%
68 glasov
Biatlon.
4%
5 glasov
Tek na smučeh.
2%
2 glasov
Hokej.
2%
2 glasov
Nekaj drugega.
2%
2 glasov
Ne spremljam.
27%
35 glasov
Skupaj glasov: 128