Koronavirus tudi v avtomobilski industriji

Epidemija koronavirusa iz dneva v dan dobiva vse bolj globalne razsežnosti, zato ni čudno, da širjenje virusa začenja vplivati tudi na avtomobilski posel.

Volkswagen
Datum 13. februar 2020 11:51
Čas branja 1 min

Ne nazadnje je na Kitajskem, kjer je epicenter izbruha, veliko tovarn in še več kupcev. Negativnim posledicam izbruha je najbolj izpostavljen koncern Volkswagen, saj kar 40 odstotkov proizvodnje proda prav v tej državi.
VW je ob zaprtju tamkajšnjih proizvodnih obratov in posledičnem zmanjšanju prodaje v nevarnosti, da izgubi kar tri milijarde evrov v dividendah, ki jih kitajski partnerji plačujejo nemškim večinskim lastnikom.
Med najbolj izpostavljenimi sta tudi japonski znamki Nissan in Honda; slednja ima v mestu Wuhan celo tovarno. Poleg omenjenih mnoge avtomobilske znamke, kot je denimo Hyundai, ki imajo proizvodne zmogljivosti v sosednjih državah (Koreja), prav tako poročajo o težavah z dobavo sestavnih delov s Kitajskega, s čimer je moten vsakdanji ritem proizvodnje. 

Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Želite dostop do vseh Večerovih digitalnih vsebin?

Naročite se
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
Ali ste kdaj prevozili rdečo luč na semaforju?
Da, večkrat.
41%
235 glasov
Samo enkrat!
21%
119 glasov
Še nikoli ...
33%
190 glasov
Nimam vozniškega dovoljenja.
6%
35 glasov
Skupaj glasov: 579