(FOTO) Svetovni avto: Test ford ka+

Test ford ka+: lahko bi se razumelo tudi drugače, a ta ford je natanko to-še en svetovni avtomobil. Stvar globalizacije pač.

Ford ka+: brazilski razvoj (2014) in (za Evropo) indijska proizvodnja, naprodaj od leta 2016, 2018. že prenovljen. 
Ford ka+: brazilski razvoj (2014) in (za Evropo) indijska proizvodnja, naprodaj od leta 2016, 2018. že prenovljen. 
Vinko Kernc
Datum 16. avgust 2019 05:12
Čas branja 1 min

Ford se je prenehal ukvarjati z mini avtomobili, ohranil je ime ka, mu dodal plus in oboje nadel avtomobilu, ki je zgolj za decimeter krajši od fieste. Tudi oziroma celo platformo si delita, a ima ka (plus) zdaj povsem drugačno poslanstvo.
Kaže verjeti, da vedo: resda je od fieste ka+ tudi rahlo ožji in višji, ima manjši prtljažnik (od 40 v osnovni postavitvi do 60 v največji konfiguraciji) in je pri njem mogoče izbrati veliko veliko manj kot pri fiesti, a je zato za slaba dva centa (!) lažji, precej cenejši in v osnovi - preprostejši.

Notranjost spominja na prejšnjo generacijo fieste, a je še bolj špartanska od nje.
Vinko Kernc
Vinko Kernc
Vinko Kernc
Vinko Kernc
Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Želite dostop do vseh Večerovih digitalnih vsebin?

Naročite se
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
Kateri zimski šport spremljate najraje?
Alpsko smučanje.
13%
21 glasov
Smučarske skoke.
53%
88 glasov
Biatlon.
4%
7 glasov
Tek na smučeh.
1%
2 glasov
Hokej.
2%
3 glasov
Nekaj drugega.
1%
2 glasov
Ne spremljam.
26%
44 glasov
Skupaj glasov: 167