Videz razstavnega prostora, razstavljeni avtomobili, hostese, gneča in podobno marsikaj povedo že pri zgolj bežnem ogledu. Tokrat ostajajo le fotografije in suhoparna sporočila za javnost. Škoda.
Zagotovo bi bilo, denimo, prijetno videti novi alfa romeo; to je sicer le različica, a vsekakor pomembna za imidž te znamke – gre za giulio GTA, ki obuja ime in še bolj slavo giulie 1600 sprint GTA iz leta 1965. Takrat je bil to kupe, danes je limuzina; takrat je imel avtomobil 820 kilogramov in 85 kilovatov, danes jih ima 1520 (kg) in 375 (kW); takrat so pri masi prihranili 220 kilogramov, danes 100. Še bolj "našpičena" je giulia GTAm, katere motor zmore 397 kilovatov, obe pa zaznamujejo še dodelana aerodinamika (izkušnje iz F1), Akrapovičeva izpušna cev iz titana, veliko alcantare ter karbona v kokpitu in tako naprej. Obe sta homologirani za cestno uporabo, izdelali pa naj bi jih vsega 500. Srečni kupci!








