Škoda zapušča kitajski trg?

Češka tovarna je imela lani na največjem avtomobilskem trgu na obli 0,6-odstotni tržni delež.

Tovarna
Datum 22. december 2022 05:00
Čas branja 1 min

Češka Škoda naj bi razmišljala o umiku z največjega avtomobilskega trga na svetu zaradi vse večje konkurence domačih avtomobilskih znamk. S to potezo bi po drugi strani tudi razbremenili znamko Volkswagen, ki je prav tako pod vse večjim pritiskom domačih znamk.

Škoda je na kitajskem trgu predstavljala zgolj 0,6 odstotka trga, medtem ko se je njena prodaja na tem azijskem trgu v letu 2021 skrčila za 31 odstotkov.

Češka znamka pod okriljem koncerna VW se ozira po drugih azijskih trgih, še posebej indijskem, načrtuje pa začetek proizvodnje in prodaje v Vietnamu, s čimer bi vsaj delno omilila tudi upadanje prodaje na račun umika z ruskega trga. (ak)

 

Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Želite dostop do vseh Večerovih digitalnih vsebin?

Naročite se
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
Izrael bo lahko sodeloval na Evroviziji, Slovenije na Dunaju ne bo. Se strinjate s tako odločitvijo RTV Slovenija?
Da, s tem smo pokazali moralno držo.
39%
257 glasov
Odpovedati bi se morali sodelovanju že pred leti.
39%
256 glasov
Ne, gre za glasbeni izbor in morali bi sodelovati.
15%
102 glasov
Ne vem, me ne zanima.
7%
46 glasov
Skupaj glasov: 661