V trgovini Victa v Splitu so novinarji hrvaškega časnika Slobodna Dalmacija na pol kilogramskem paketu piščančjih prsi odkrili enako zaščito, kot jo na primer drogerije uporabljajo pri kozmetiki. Gre za zaščitno nalepko, ki jo senzor zazna pri izhodu, če je prej ne razmagnetijo na blagajni.
Pri Slobodni Dalmaciji so skušali izvedeti, ali so to storili, ker zaznavajo povečano število kraj piščančjega mesa, a jim trgovec dva tedna ni poslal pojasnila. Stopili so v stik tudi z drugimi večjimi trgovinskimi verigami, odgovor pa so dobili le od Konzuma, ki je sporočil, da veliko vlaga v zaščito zaposlenih in kupcev, prodajnih mest in centrov ter vseh vrst artiklov. "Kraje so na žalost nepogrešljiv del poslovanja vsake trgovinske verige," so odgovorili in dodali, da so krajam izpostavljene vse vrste proizvodov in da trenutno ne beležijo povečanega števila.
Novinarji Slobodne Dalmacije tako ugotavljajo, da zaščita na piščančjem mestu v verigi Victa ni posledica hitre rasti kraj, temveč gre za ukrep, s katerim želijo preprečiti finančno izgubo.
