Nekdaj najhitrejši nemški serijski avtomobil so prvič postavili na cesto pred 50 leti

Pri Porscheju imajo kar pogosto razlog za objavo kakšne pomembne obletnice. Pred pol stoletja so tako razvili oziroma predstavili posebno izvedenko slovitega 911, namenjenega dirkam in tudi tekmovanju v reliju.

Datum 6. junij 2022 05:00
Čas branja 1 min

Račji rep, kot so tudi imenovali 911 carrero RS 2,7, je zgolj eden od vzdevkov tega legendarnega avtomobila. Ob svojem rojstvu je bil najhitrejši nemški serijski avtomobil in hkrati prvi serijski model s sprednjim in zadnjim usmernikom (spojlerjem) zraka in zato tudi račji rep.

Tovarna

Sprva so hoteli izdelati le 500 vozil, toda avto je bil izjemno uspešen, tako da so naredili in seveda prodali 1580 vozil. Za pogon je skrbel 2,7-litrski bokserski šestvaljnik z 210 KM pri 6300 vrtljajih v minuti in 255 Nm navora pri 5100 vrtljajih. Motor je omogočil pospešek 5,8 sekunde do 100 km/h, najvišja hitrost je bila 245 km/h.

Cena? Za izvedbo sport, ki je bila za okoli 115 kilogramov lažja, je bilo treba tedaj odšteti 34 tisoč nemških mark.
 

Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Želite dostop do vseh Večerovih digitalnih vsebin?

Naročite se
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
Izrael bo lahko sodeloval na Evroviziji, Slovenije na Dunaju ne bo. Se strinjate s tako odločitvijo RTV Slovenija?
Da, s tem smo pokazali moralno držo.
39%
304 glasov
Odpovedati bi se morali sodelovanju že pred leti.
38%
303 glasov
Ne, gre za glasbeni izbor in morali bi sodelovati.
16%
128 glasov
Ne vem, me ne zanima.
7%
53 glasov
Skupaj glasov: 788