Atraktivna hrvaška glasbena zvezdnica Lidija Bačić - Lille ni znana le po svojih energičnih nastopih in izraziti karizmi, temveč tudi po tem, da odkrito pove, kaj ji je resnično všeč. S Slovenijo in slovenskimi oboževalci je zelo povezana, zanimivo naključje pa je pripeljalo do tega, da je v roke dobila tudi zelo znan slovenski izdelek, ki velja za svojevrstno uspešnico - zobno ščetko VBO.
Lidija je ščetko preizkusila, z njo zamenjala vse ostale, bila presenečena nad razliko in prosila svojega menedžerja, naj kontaktira proizvajalca. Ekipa VBO je bila nad njenim odzivom navdušena, še posebej zato, ker z blagovno znamko sodelujejo izključno tisti, ki izdelek sami uporabljajo in podpirajo. Zamisel o sodelovanju je hitro postala resničnost, skupaj so ustvarili personalizirano omejeno izdajo Premium zobne ščetke VBO by Lille, ki je odslej na voljo v njihovi spletni trgovini. Embalažo krasi podoba zapeljive Lidije, za kakovostjo izdelka pa stoji strokovna ekipa pod vodstvom dr. Vesne Kaloh, priznane ortodontke iz Maribora, ki je ščetko razvila v sodelovanju z Dentalno univerzo Kanagawa iz Japonske.
Zasebni koncert za enega kupca
V sodelovanju z VBO je Lidija naredila še korak dlje. Do 14. septembra letos poteka prav posebna nagradna igra, v kateri bo en kupec ščetke Premium zobne ščetke VBO by Lille izžreban in prejel popolnoma zasebni koncert Lidije Bačić.
Gre za dogodek, ki se, kot pravi Lidija, v njeni karieri še nikoli ni zgodil. In morda se tudi ne bo več. “To je moj način, da nagradim nekoga, ki mi zaupa – tako kot jaz zaupam tej ščetki.”
Japonska znanost in slovenska predanost
Premium zobna ščetka VBO ni le modni dodatek z zvezdniško podporo. Izdelana je na Japonskem in vsebuje posebno sestavino – črni kremen s Hokaida, zaradi katerega so ščetine do 40% učinkovitejše pri odstranjevanju zobnih oblog v primerjavi z običajnimi ščetkami. Ščetka je bila prvič predstavljena konec leta 2021 in od takrat prepričala že več kot 350.000 uporabnikov. V Sloveniji se je izdelek uveljavil kot eden redkih, ki uspešno povezuje estetski videz, vrhunsko izdelavo in preverjene klinične učinke. Redko se zgodi, da promocijsko sodelovanje z znano osebnostjo deluje tako organsko.
Lidija Bačić je postala ambasadorka, ker je ščetko najprej uporabljala – in šele nato dogovorila sodelovanje. Nagrada, ki jo ponuja – zasebni koncert – ni le marketinška poteza, temveč osebna gesta hvaležnosti. Sodelovanje se je izkazalo za zadetek v polno, saj je povpraševanja za ščetko, ne le zaradi možnosti zasebnega koncerta, hitro strmo naraslo tudi pri naših južnih sosedih, eno naročilo pa je prišlo celo iz Stuttgarta.



