"V zadnjih desetih letih je bilo premalo rednih vzdrževalnih del in seveda še zlasti investicij v gradnjo novih avtocestnih kilometrov in razširitev obstoječih. V zadnjih treh letih smo naložbe v razširitve in obnove drastično povečali. Vsako leto nameravamo obnoviti od 50 do 70 kilometrov cestišč, hkrati gradimo tretji vozni pas predvsem na ljubljanskih vpadnicah, ki so najožje grlo našega avtocestnega omrežja, ki je že staro, in z vsakim letom zamude pri obnovi se škoda ekspotencialno povečuje. V zadnjih dveh letih smo pridobili tudi skoraj vsa gradbena dovoljenja na severnem kraku tretje razvojne osi, tako da je gradnja tega dela avtocestnega kraka v polnem zamahu. V začetku prihodnjega leta bo končana tudi gradnja druge cevi predora Karavanke in se bo začela obnova stare prve cevi, ki bo trajala približno dve leti. /.../
Nekaj zdrave konkurence je vedno treba imeti. Sam bolj verjamem v lastno znanje in razvoj domačih podjetij, ki smo jih nekoč na področju gradbeništva že imeli. Pa smo bili tako nespametni, da smo uničili tri velika gradbena podjetja (SCT, Primorje, Vegrad, op. p.), namesto da bi samo kaznovali in odstranili tiste, ki so s svojim nespametnim početjem povzročili ogromno gmotno škodo. S tem smo izgubili veliko delovnih sredstev, znanja in izkušenj, ki so jih ta podjetja dolgo pridobivala tako v tujini kot tudi doma. Trenutno ne premoremo niti enega tako velikega podjetja, ki bi bilo sposobno samostojno izvesti najzahtevnejši odsek na tretji razvojni osi Velunja. Zato imamo konzorcij petih podjetij in lahko si predstavljate, kako zahtevno je koordiniranje in vodenje takega sistema, poleg tega je Kolektor CPG ujet na drugem tiru in so razpoložljive zmogljivosti premajhne." (dr)
