Datum
8. november 2025 07:00
V nadaljevanju preberite:
- Evropski ukrepi (EMA, DMA, DSA, uredba o političnem oglaševanju) predstavljajo optimističen poskus regulacije digitalnega ekosistema, ki ga dominirajo tehnološki oligopoli. Ali so ti ukrepi zadostni za dejansko uravnoteženje razmerij moči med reguliranimi platformami in avtonomijo medijev, ki so prikrajšani za doseg in prihodke?
- Kako lahko nacionalni regulatorji in mediji efektivno preprečijo, da se "podpora novinarstvu" (npr. Showcase) zlorablja kot orodje za kupovanje političnega miru in izogibanje strožji zakonodaji?
- Ali je resnično nujno transformirati temelje digitalnih platform (npr. k modelom skupnostnega lastništva in javne distribucijske infrastrukture), ali pa obstaja tveganje, da je nadaljnja regulacija znotraj obstoječega sistema zgolj lajšanje simptomov?
- Evropski ukrepi (EMA, DMA, DSA, uredba o političnem oglaševanju) predstavljajo optimističen poskus regulacije digitalnega ekosistema, ki ga dominirajo tehnološki oligopoli. Ali so ti ukrepi zadostni za dejansko uravnoteženje razmerij moči med reguliranimi platformami in avtonomijo medijev, ki so prikrajšani za doseg in prihodke?
- Kako lahko nacionalni regulatorji in mediji efektivno preprečijo, da se "podpora novinarstvu" (npr. Showcase) zlorablja kot orodje za kupovanje političnega miru in izogibanje strožji zakonodaji?
- Ali je resnično nujno transformirati temelje digitalnih platform (npr. k modelom skupnostnega lastništva in javne distribucijske infrastrukture), ali pa obstaja tveganje, da je nadaljnja regulacija znotraj obstoječega sistema zgolj lajšanje simptomov?