(POGLED) Kolumna Gregorja Ficka: Slovenija proti Danski. Pa ne v nogometu

Gradnja podvodnega predora Nordhavn v Köbenhavnu 
Gradnja podvodnega predora Nordhavn v Köbenhavnu 
Gregor Ficko
Datum 14. november 2023 17:00
Čas branja 9 min
V nadaljevanju preberite:

- Težko si predstavljam danske davkoplačevalce, da bi v času jutranjih prihodov iz periferije v Köbenhavn za razdaljo 25 kilometrov pred vstopom v prestolnico potrebovali več kot uro in se s tem celo sprijaznili, tako kot pri nas za isto razdaljo med Blagovico in Ljubljano. Ob tem ima Danska v primerjavi s Slovenijo vrhunsko razvito železniško omrežje, ki vsa pomembna mesta povezuje z elektrificirano dvotirno železniško progo, ki omogoča potovalne hitrosti do 200 km/h.

- Avstrija in Nemčija sta eno samo cestno gradbišče. Avstrijci pospešeno obnavljajo in skupaj z avtocesto širijo ter modernizirajo predore na tauernski avtocesti, ki jih je na tej avtocesti več deset. Tudi Nemčija ni izjema. Širitve iz štiripasovnic v šest- ali na območju večjih mest celo v osempasovnice potekajo hkrati na več sto kilometrih.

- Že pred štirimi leti sem v Večeru pisal, da v mestu že petindvajset let čakamo na učinkovit preboj v smeri vzhod-zahod ter izgradnjo severne in južne obvoznice, ki bi skupaj z že zgrajenima vzhodno avtocesto in zahodno obvoznico tvorili cestni obroč okoli mesta. Žal severna obvoznica še vedno obstaja samo v obliki študij in idejnih zasnov.
Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Preberite celoten članek

Sklenite naročnino na Večerove digitalne pakete.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
  • Obiščite spletno stran brez oglasov.
  • Podprite kakovostno novinarstvo.
  • Odkrivamo ozadja in razkrivamo zgodbe iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  • Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.
Kateri zimski šport spremljate najraje?
Alpsko smučanje.
12%
16 glasov
Smučarske skoke.
53%
71 glasov
Biatlon.
4%
5 glasov
Tek na smučeh.
1%
2 glasov
Hokej.
1%
2 glasov
Nekaj drugega.
1%
2 glasov
Ne spremljam.
27%
36 glasov
Skupaj glasov: 134