(POGLED) Kolumna Darinke Pavlič Kamien: Primer Žižek (kot senzacija), novinarstvo ne sme biti marketing

Profimedia
Datum 23. oktober 2023 05:10
Čas branja 5 min
V nadaljevanju preberite:

- V Nemčiji so o dogodku seveda pisali, a daleč od tega, da bi bila to senzacija ali večdnevna tema.

- Žižku smo se doma skoraj odrekli zato, ker je povedal, kar misli. Povedal je naglas.

- Žižek je bil samo idealna priložnost za ustvarjanje senzacije in dviga medijske gledanosti, poslušanosti in branosti, pa tudi za klike, všečke, komentarje.
Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Preberite celoten članek

Sklenite naročnino na Večerove digitalne pakete.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
  • Obiščite spletno stran brez oglasov.
  • Podprite kakovostno novinarstvo.
  • Odkrivamo ozadja in razkrivamo zgodbe iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  • Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.
Izrael bo lahko sodeloval na Evroviziji, Slovenije na Dunaju ne bo. Se strinjate s tako odločitvijo RTV Slovenija?
Da, s tem smo pokazali moralno držo.
39%
277 glasov
Odpovedati bi se morali sodelovanju že pred leti.
38%
274 glasov
Ne, gre za glasbeni izbor in morali bi sodelovati.
16%
112 glasov
Ne vem, me ne zanima.
7%
49 glasov
Skupaj glasov: 712