(POGLED) Javno podprta umetnost in trg: O filmskih dvoživkah

Albin Bezjak
Datum 27. september 2024 05:00
Čas branja 7 min
V nadaljevanju preberite:

- Tisto, česar Bratuša in Okorn v svojem egocentričnem nastopanju v javnosti nočeta razumeti, je to, da bi sofinanciranje njunih komercialnih projektov pomenilo manj denarja za razne nežanrske avtorske filme, pa dokumentarce, animirane in eksperimentalne filme, ki jih vsaka nacionalna kinematografija prav tako potrebuje

- Če gre za tako izjemno uspešna režiserja, ki ju zaradi njunih sposobnosti v tujini čakajo z odprtimi rokami in sta torej že tudi dokazala, da nimata absolutno nikakršnih težav s snemanjem filmskih uspešnic na prostem trgu, zakaj takšna ustvarjalca sploh tako hrepenita po tisti majhni količini finančnih sredstev, ki jih lahko ponudi mednarodno povsem nekonkurenčni Slovenski filmski center?
Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Preberite celoten članek

Sklenite naročnino na Večerove digitalne pakete.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
  • Obiščite spletno stran brez oglasov.
  • Podprite kakovostno novinarstvo.
  • Odkrivamo ozadja in razkrivamo zgodbe iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  • Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.
Izrael bo lahko sodeloval na Evroviziji, Slovenije na Dunaju ne bo. Se strinjate s tako odločitvijo RTV Slovenija?
Da, s tem smo pokazali moralno držo.
39%
271 glasov
Odpovedati bi se morali sodelovanju že pred leti.
38%
266 glasov
Ne, gre za glasbeni izbor in morali bi sodelovati.
16%
111 glasov
Ne vem, me ne zanima.
7%
48 glasov
Skupaj glasov: 696