(FOTO) Perutnina Ptuj napoveduje: Do leta 2027 milijarda evrov prihodkov in nadpovprečne plače

Poli je v 50 letih prerasla v globalno prepoznavno blagovno znamko. 
Poli je v 50 letih prerasla v globalno prepoznavno blagovno znamko. 
Hojka Berlič
Datum 7. marec 2024 17:05
Čas branja 5 min
V nadaljevanju preberite:

- Kako uspešno je delovanje Perutnine Ptuj, ki je od leta 2019 v lastništvu ukrajinske kmetijsko-predelovalne skupine MHP?

- Kakšni so strateški cilji podjetja do leta 2027?

- Kako označujejo pol stoletja ikonične blagovne znamke v regiji Poli, ki je danes prisotna na več kot 20 tržiščih po vsem svetu?
Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Preberite celoten članek

Sklenite naročnino na Večerove digitalne pakete.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
  • Obiščite spletno stran brez oglasov.
  • Podprite kakovostno novinarstvo.
  • Odkrivamo ozadja in razkrivamo zgodbe iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  • Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.
Izrael bo lahko sodeloval na Evroviziji, Slovenije na Dunaju ne bo. Se strinjate s tako odločitvijo RTV Slovenija?
Da, s tem smo pokazali moralno držo.
39%
304 glasov
Odpovedati bi se morali sodelovanju že pred leti.
38%
303 glasov
Ne, gre za glasbeni izbor in morali bi sodelovati.
16%
128 glasov
Ne vem, me ne zanima.
7%
53 glasov
Skupaj glasov: 788