Datum 11. december 2025 05:00
Raziskave kažejo, da se Slovenci pri nakupovanju hitro prilagajamo razmeram: ob občutku finančne varnosti samozavestno kupujemo, v času negotovosti pa postanemo izrazito previdni. Ob tem ostajamo med najbolj cenovno občutljivimi Evropejci - nenehno lovimo popuste, tehtamo vrednost izdelkov in vse bolj kombiniramo spletne ter fizične nakupe.
V članku še izveste:
- Kaj razkriva kazalnik zaupanja potrošnikov in zakaj se Slovencem razpoloženje iz meseca v mesec tako hitro spreminja.
- Kako močno smo vezani na promocije, akcije in sezonska znižanja ter kako to vpliva na strategije trgovcev.
- Zakaj povprečen Slovenec obišče kar pet prodajaln na teden.
- Kako spletna prodaja raste in zakaj tretjina kupcev sploh ne ve, iz katere države prihaja spletni trgovec.
- Katere izdelke Slovenci najpogosteje naročamo prek spleta in zakaj je dostava pogosto ovira.
- Kje smo pripravljeni plačati več (in kje nikakor ne).
- Zakaj popusti dvigujejo pričakovanja in zmanjšujejo decembrsko potrošniško "vročico".
V članku še izveste:
- Kaj razkriva kazalnik zaupanja potrošnikov in zakaj se Slovencem razpoloženje iz meseca v mesec tako hitro spreminja.
- Kako močno smo vezani na promocije, akcije in sezonska znižanja ter kako to vpliva na strategije trgovcev.
- Zakaj povprečen Slovenec obišče kar pet prodajaln na teden.
- Kako spletna prodaja raste in zakaj tretjina kupcev sploh ne ve, iz katere države prihaja spletni trgovec.
- Katere izdelke Slovenci najpogosteje naročamo prek spleta in zakaj je dostava pogosto ovira.
- Kje smo pripravljeni plačati več (in kje nikakor ne).
- Zakaj popusti dvigujejo pričakovanja in zmanjšujejo decembrsko potrošniško "vročico".