Zaradi ločenega sistema mestnega in primestnega prometa morajo potniki iz Bresternice za prihod na desni breg Drave večkrat prestopati.
Datum
25. november 2025 05:00
V nadaljevanju preberite:
- Primer dijakinje II. gimnazije Maribor razkriva, kako lahko prepoved uporabe medkrajevnega avtobusa pot v šolo podaljša s 15 minut na skoraj 60 - samo zato, ker gre za "napačno" kategorijo prevoza.
- Zakaj mora dijakinja za prihod v šolo kar dvakrat prestopiti.
- Kako blizu njene hiše ustavlja Arrivin avtobus, ki ga ne sme uporabljati.
- Kakšna navodila je podal mariborski javni holding in zakaj tudi ta ne reši težave.
- Zakaj kombiniranje mestnega in medkrajevnega prometa znotraj Maribora ni dovoljeno.
- Kakšne spremembe zakonodaje bi bile potrebne, da bi dijaki lahko uporabljali najbližji avtobus.
- Kaj prinaša sistem IJPP in zakaj kljub enotni vozovnici ne omogoča enotnih linij.
- Zakaj potniki menijo, da sistem javnega prevoza ne sledi dejanskim potrebam.
- Primer dijakinje II. gimnazije Maribor razkriva, kako lahko prepoved uporabe medkrajevnega avtobusa pot v šolo podaljša s 15 minut na skoraj 60 - samo zato, ker gre za "napačno" kategorijo prevoza.
- Zakaj mora dijakinja za prihod v šolo kar dvakrat prestopiti.
- Kako blizu njene hiše ustavlja Arrivin avtobus, ki ga ne sme uporabljati.
- Kakšna navodila je podal mariborski javni holding in zakaj tudi ta ne reši težave.
- Zakaj kombiniranje mestnega in medkrajevnega prometa znotraj Maribora ni dovoljeno.
- Kakšne spremembe zakonodaje bi bile potrebne, da bi dijaki lahko uporabljali najbližji avtobus.
- Kaj prinaša sistem IJPP in zakaj kljub enotni vozovnici ne omogoča enotnih linij.
- Zakaj potniki menijo, da sistem javnega prevoza ne sledi dejanskim potrebam.