Datum
5. avgust 2025 02:00
V nadaljevanju preberite:
- Testni podatki meritev s prvim občinskim stacionarnim merilnikom hitrosti kažejo, da je stanje prometne varnosti v Mariboru alarmantno. Kot pravijo na mariborski občini, jih rezultati niso presenetili, saj so že predhodne meritve kazale enako. So jih pa kljub temu presenetili rezultati, dobljeni v Gorkega ulici. Zakaj?
- Kolikšna bo toleranca radarja, ko bodo meritve uradne?
- S kakšno hitrostjo bo torej mogoče voziti tam, kjer so omejitve 30, 40 in 50 km/h?
- Kako bo občina promet še dodatno umirjala?
- Ali namerava občina v kratkem nabaviti še več radarjev?
- Kako rezultate komentira dr. Marko Renčelj, avtor študije umestitve stacionarnih merilnikov hitrosti na občinske ceste v Mariboru?
- Kakšne izkušnje z občinskimi radarji imajo v Ljubljani?
- Testni podatki meritev s prvim občinskim stacionarnim merilnikom hitrosti kažejo, da je stanje prometne varnosti v Mariboru alarmantno. Kot pravijo na mariborski občini, jih rezultati niso presenetili, saj so že predhodne meritve kazale enako. So jih pa kljub temu presenetili rezultati, dobljeni v Gorkega ulici. Zakaj?
- Kolikšna bo toleranca radarja, ko bodo meritve uradne?
- S kakšno hitrostjo bo torej mogoče voziti tam, kjer so omejitve 30, 40 in 50 km/h?
- Kako bo občina promet še dodatno umirjala?
- Ali namerava občina v kratkem nabaviti še več radarjev?
- Kako rezultate komentira dr. Marko Renčelj, avtor študije umestitve stacionarnih merilnikov hitrosti na občinske ceste v Mariboru?
- Kakšne izkušnje z občinskimi radarji imajo v Ljubljani?