(FOTO) Imate zgolj 15 sekund časa ali kako informacije pridobiva generacija Z

Žan Vengust je predstavil zamisli svoje ekipe, ki je zmagala v MediaMagnet Heckatonu na EPF.
Žan Vengust je predstavil zamisli svoje ekipe, ki je zmagala v MediaMagnet Heckatonu na EPF.
Andrej Petelinšek
Datum 23. april 2024 02:00
Čas branja 4 min
V nadaljevanju preberite:

- Na Ekonomsko-poslovni fakulteti Univerze v Mariboru je potekal teden inoviranja in kariernega ustvarjanja FutureForge, ki se je zaključil z MediaMagnet Heckatonom.

- Skupine študentov so iskale rešitve in odgovore na vprašanje, kako naj medijska hiša Večer učinkovito doseže mlade uporabnike.

- Kakšne vsebine zanimajo mlade?

- Kako dolge videoprispevke si želijo?

- Jih televizija še informira?

- Za katere vsebine so mladi sploh pripravljeni plačati?
Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Preberite celoten članek

Sklenite naročnino na Večerove digitalne pakete.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
  • Obiščite spletno stran brez oglasov.
  • Podprite kakovostno novinarstvo.
  • Odkrivamo ozadja in razkrivamo zgodbe iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  • Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.
Izrael bo lahko sodeloval na Evroviziji, Slovenije na Dunaju ne bo. Se strinjate s tako odločitvijo RTV Slovenija?
Da, s tem smo pokazali moralno držo.
39%
273 glasov
Odpovedati bi se morali sodelovanju že pred leti.
38%
268 glasov
Ne, gre za glasbeni izbor in morali bi sodelovati.
16%
112 glasov
Ne vem, me ne zanima.
7%
48 glasov
Skupaj glasov: 701