Datum
13. junij 2025 05:00
Cona 30 je že več let del prometne slike Maribora – in to na občutnem delu mestnega omrežja. Uvedena je bila z namenom večje varnosti pešcev in kolesarjev, občina pa zdaj razmišlja celo o njeni uvedbi v celotnem mestu. A ne gre brez nasprotovanj, Kamničani jo želijo ukiniti, mnogi vozniki pa ukrep vidijo kot pretiran.
V članku več tudi o:
Kdaj in kje naj bi bila uvedena prva cona 30 v Mariboru (čeprav se tega danes nihče več ne spomni točno).
Katere so ulice in mestni predeli, kjer že velja cona 30.
Zakaj občina razmišlja o širitvi in kakšne načrte ima za prihodnost.
Kako tovrstna ureditev vpliva na varnost, onesnaženje, hrup in kakovost bivanja.
Zakaj po zakonodaji ne moremo imeti “cone 40”.
Kaj pravi študija iz Aten o učinkih cone 30 v 40 evropskih mestih.
Kdaj bo znana nova prometna strategija in kaj vse bo v njej predvideno.
Kaj se dogaja v Kamnici, kjer so prebivalci ukrep zavrnili in kaj o tem pravi občina.
Zakaj cona 30 ni enaka običajni omejitvi na 30 km/h in zakaj so kazni v njej višje.
Kako daleč je občina s postavitvijo radajev.
V članku več tudi o:
Kdaj in kje naj bi bila uvedena prva cona 30 v Mariboru (čeprav se tega danes nihče več ne spomni točno).
Katere so ulice in mestni predeli, kjer že velja cona 30.
Zakaj občina razmišlja o širitvi in kakšne načrte ima za prihodnost.
Kako tovrstna ureditev vpliva na varnost, onesnaženje, hrup in kakovost bivanja.
Zakaj po zakonodaji ne moremo imeti “cone 40”.
Kaj pravi študija iz Aten o učinkih cone 30 v 40 evropskih mestih.
Kdaj bo znana nova prometna strategija in kaj vse bo v njej predvideno.
Kaj se dogaja v Kamnici, kjer so prebivalci ukrep zavrnili in kaj o tem pravi občina.
Zakaj cona 30 ni enaka običajni omejitvi na 30 km/h in zakaj so kazni v njej višje.
Kako daleč je občina s postavitvijo radajev.