Hisense, uradni partner FIFA Club World Cup 2025™, predstavlja kampanjo »DOŽIVI TRENUTEK«

Hisense, vodilna blagovna znamka na področju zabavne elektronike in gospodinjskih aparatov, že dolgo slavi lepoto nogometne igre. Letos se nogometni vročici pridružuje kot uradni partner FIFA Club World Cup 2025™.

Hisense je letos uradni partner prvenstva FIFA Club World Cup 2025™
Hisense je letos uradni partner prvenstva FIFA Club World Cup 2025™
Gorenje GSI
Datum 26. maj 2025 18:57
Čas branja 3 min

Hisense, vodilna blagovna znamka na področju zabavne elektronike in gospodinjskih aparatov, že dolgo slavi lepoto nogometne igre. Letos se nogometni vročici pridružuje kot uradni partner FIFA Club World Cup 2025™.

V sklopu prvenstva, ki se v ZDA začne 14. junija, so pri Hisense pripravili kampanjo z naslovom »Doživi trenutek«. Le-ta ponazarja, kako so skupne izkušnje, kot je težko pričakovano prvenstvo, priložnosti, ki nas združujejo in prinesejo še več veselja v naša življenja. Hkrati kampanja poudarja, kako najsodobnejši, inovativni izdelki in tehnologije Hisense izboljšajo posebne trenutke za oboževalce nogometa po vsem svetu in jim zagotavljajo nepozabno izkušnjo navijanja.

Izkušnja gledanja, ki presega meje dnevne sobe

Doživite navdušenje na igrišču in energijo stadiona iz udobja svoje dnevne sobe z izbranim modelom televizorja ali projektorja Hisense. Ultra gladke, bogate barve in poglobljena avdiovizualna zmogljivost televizorjev ter žive barve in kot britev ostre podrobnosti projektorjev oživijo športno dogajanje. Občutek, kot da tekmo spremljate z najboljšega sedeža na stadionu, je zagotovljen!

Ugodnost ob nakupu televizorja

Ne zamudite priložnosti za popolno izkušnjo gledanja in popolnoma čist dom. Ob nakupu televizorja ali projektorja Hisense prejmete brezžični sesalnik Hisense za samo 1 €.

Akcija traja do 31. 7., vse podrobnosti so na voljo na spletni strani https://si.hisense.com/ugodnosti/kino-dozivetje-darilo.

Odlična priložnost za popolno izkušnjo gledanja in popolnoma čist dom
Gorenje GSI

Inovativno hlajenje za vsak dom

Najnovejši hladilniki Hisense so tihi, učinkoviti in energetsko varčni. Inovativne tehnologije poskrbijo za enakomerno hladen zrak v vsakem kotičku, preprečujejo nabiranje ledu in živila ohranjajo sveža dlje časa. Z modeli, ki so Wi-Fi povezljivi, prilagodite temperaturne nastavitve hladilnika, kjerkoli ste, kar prek aplikacije na svojem mobilnem telefonu. Tako bodo prigrizki in pijača vedno sveži in primerno ohlajeni za začetek tekme. Vi poskrbite le za dobro družbo in odlično navijaško vzdušje.

Ugodnost ob nakupu hladilnika

Tudi nakup novega hladilnika Hisense je posebno doživetje, saj vam prinaša enega od dveh izdelkov Hisense — televizor ali cvrtnik za 1 € vas bosta navdušila z inovativnimi rešitvami.

Akcija traja do 14. 9., vse podrobnosti so na voljo na spletni strani https://si.hisense.com/dozivi-trenutek.

Hisense je letos uradni partner prvenstva FIFA Club World Cup 2025™
Gorenje GSI

Popolno ozračje za vroče dni

Klimatske naprave Hisense poskrbijo, da tudi v najbolj vročih dneh in razgretih trenutkih tekme ostanete hladni. Najsodobnejše rešitve namreč omogočajo samodejno prilagajanje temperature, vlažnosti, hitrosti in smeri zračnega toka glede na gibanje oseb v prostoru. Ustvarite svoj svet svežine ter z družino in prijatelji uživajte v napetih nogometnih tekmah v popolno ohlajenem prostoru.

Ustvarite si popolno ozračje za vroče (navijaške) dni 
Gorenje GSI

Nagradna igra za vse strastne navijače

Ljubezen do nogometa vam lahko prinese odlične nagrade— televizor Hisense 55E7NQ PRO ali druge manjše nagrade.

Nagradna igra traja do 15. 7., za sodelovanje obiščite spletno stran https://si.hisense.com/fifa-world-cup-nagradna-igra.

Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Želite dostop do vseh Večerovih digitalnih vsebin?

Naročite se
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
Izrael bo lahko sodeloval na Evroviziji, Slovenije na Dunaju ne bo. Se strinjate s tako odločitvijo RTV Slovenija?
Da, s tem smo pokazali moralno držo.
38%
202 glasov
Odpovedati bi se morali sodelovanju že pred leti.
40%
213 glasov
Ne, gre za glasbeni izbor in morali bi sodelovati.
15%
81 glasov
Ne vem, me ne zanima.
8%
41 glasov
Skupaj glasov: 537