(OPERNA KRITIKA) Pogubna moč ljubosumja (in režijske svobode)

Sabina Cvilak kot Desdemona v zaključnem prizoru ljubezenskega umora v "spalnici"
Sabina Cvilak kot Desdemona v zaključnem prizoru ljubezenskega umora v "spalnici"
Tiberiu Marta
Datum 14. februar 2025 06:00
Čas branja 6 min
Predzadnja premiera mariborske operne sezone je klasičen primer odrske invencije, ki delno navdušuje, a postavlja pod vprašaj razumevanje in smiselnost oživljanja klasičnih odrskih glasbenih del v tako svobodni interpretaciji. Če Verdija poznate zgolj po njegovih treh najbolj znanih operah (in postavitvah v Mariboru), potem boste nad tokratnim Otellom najverjetneje razočarani. Ali vsaj presenečeni. Katere so težave predstave in kdo je kljub temu poskrbel za presežke?
Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Preberite celoten članek

Sklenite naročnino na Večerove digitalne pakete.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
  • Obiščite spletno stran brez oglasov.
  • Podprite kakovostno novinarstvo.
  • Odkrivamo ozadja in razkrivamo zgodbe iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  • Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.
Izrael bo lahko sodeloval na Evroviziji, Slovenije na Dunaju ne bo. Se strinjate s tako odločitvijo RTV Slovenija?
Da, s tem smo pokazali moralno držo.
40%
238 glasov
Odpovedati bi se morali sodelovanju že pred leti.
39%
231 glasov
Ne, gre za glasbeni izbor in morali bi sodelovati.
15%
90 glasov
Ne vem, me ne zanima.
7%
41 glasov
Skupaj glasov: 600