Datum
6. september 2025 06:00
"Ne le Mozarta, tudi Wolfa poznajo po vsem svetu. Društva Huga Wolfa so na vseh koncih, tudi v Ameriki in na Japonskem. Drugod ga bržkone poznajo celo bolje kot v Sloveniji, kjer je bil zaradi različnih okoliščin kot 'nemški skladatelj' dolga leta nezaželen. Dejstvo, da je uglasbil nemško poezijo, danes vendar ne more več biti težava, saj smo vsi menda člani ene same velike evropske družine, ki se je s kulturnimi vezmi nenehno med seboj oplajala. Rojstna hiša pa je samo ena in okolje, v katerem je preživel otroštvo, ga je zaznamovalo. V njegovi glasbi čutim melodiko slovenske govorjene besede v teh krajih, ta drzna hipoteza je zame poseben izziv. Za umetnike je danes najpomembnejša avtentičnost, zlasti v duhovnem smislu. Ta nas ščiti pred nadutostjo, vzvišenostjo in površnostjo," je pred uvodnim koncertom na letošnjem festivalu komorne glasbe Odmev poletja povedala Breda Zakotnik.
V nadaljevanju med drugim preberite, kako so medsebojno "odmevali" Wolfgang Amadeus Mozart, Eduard Mörike in Hugo Wolf, kako njihovo delo korespondira z Minoritsko cerkvijo in zakaj je pomembno, da so organizatorji koncertov tudi sami glasbeniki.
V nadaljevanju med drugim preberite, kako so medsebojno "odmevali" Wolfgang Amadeus Mozart, Eduard Mörike in Hugo Wolf, kako njihovo delo korespondira z Minoritsko cerkvijo in zakaj je pomembno, da so organizatorji koncertov tudi sami glasbeniki.